„3 tréningy plávania a 3 tréningy silového tréningu týždenne dá zabrať. Na moje stuhnuté svaly je joga ako stavaná. Spojená s formou uvoľnenia mysle mi to príde ako skvelý spôsob aktívnej regenerácie tela a vďaka tomu sa cítim spokojne a šťastne.

Joga mi pomohla k tomu aby som sa cítil uvoľnene a s dobrým pocitom na duši, že som urobil niečo hodnotné pre moje telo.

Najradšej mám z hodiny pranajamu a ku koncu jogy meditáciu. Pranajamu ako príprava na náročné cvičenie a meditáciu ako oddýchnutie po nárocnom cvičení.

Samozrejme samotné cvicenie je najsuper, i ked ma to bolí priznať, no kvôli tomu chodím cvičiť jogu, aby som sa poriadne zapotil a moje telo spelo k fyzickej prosperite  🙂

Peter Papp

„Jogu som v KE vyhľadávala už niekoľko rokov, nájsť ju tu v KE je zložité pretože väčšinou som sa stretla už s existujúcou komunitou, ktorá niekoľko rokov praktikuje jogu. Joga s Andreou je super, je pre začiatočníkov čo mi vyhovuje, ale aj pre tých čo sa tomu venujú dlhšie. Prečo som sa rozhodla využívať tieto hodiny, je zdravotný problém – migréna, bolesti chrbtice a šije, stuhnuté trapezy – odkedy jogujem, môj život sa naozaj zmenil k lepšiemu, bolesti ustúpili.

Odstránil sa zdravotný problém, hlavne migréna sa pomaličky vytráca, som ohybnejšia, nebolí ma tak chrbát a pri ostatných cvičeniach v Neonke som viac ohybná. Večer sa mi lepšie zaspáva, výsledok je po každej hodine lepší, dokonca som sa naučila nepočuť zvuky naokolo ako je rušivá hudba z vedľajšej hodiny, sústredím sa na seba svoje telo a naozaj sa to dá, na začiatku to bol problém, teraz ma nič nerozhádže /dúfam :)/.

Na hodine sa mi páči pozícia vrana 🙂 Udržať svoju váhu tela na dlaniach, kolená oprieť o tricepsy, toto som stále chcela vyskúšať a na joge som sa to naučila.“ 

Renáta Geniková

“Na hodine som sa príjemne natiahla, uvoľnila a meditáciou sústredila na seba. Páči sa mi odľahčená atmosféra.”

Katka Sovjakova

“Chcela som si nájsť konečne čas pre seba a zlepšiť kondičku. Po joge sa cítim flexibilnejšia, s upokojenou mysľou 🙂 Andrea ukazuje rôzne verzie nejakého cviku a nerobí nátlak 😉 Mne sa páči všetko 🙂 Fakt nemám čo vytknúť.”

Natali Vince

“Po hodine odchádzam zrelaxovaná, oddýchnutá a pozitívne naladená. Páči sa mi to celé, fantasticky je to koncipované. Veľmi sa mi páči záverečná relaxácia.” 

Frida Man

“Hodina jogy mi dala uvoľnenie a relax po celom dni. Páči sa mi precvičenie celého tela a záverečna meditácia.” 

Mária Ražnatovič

“Jógu cvičím každé ráno keď vstanem a rozhodol som sa chodiť na vedenú hodinu jógy aspoň raz týždenne, aby som sa zlepšil v tom, čo robím.

Po hodine mám pocit uvoľnenia od všetkého. Za najlepšie z hodiny považujem záverečný relax. Nemenil by som nič, je to pre mňa dokonalé.”

JUDr. Lukáš Bažik

Ukľudnená mysel, ego, matrix preč a pohoda. Páči sa mi poriadne rozcvičené telo, všetko.“

Tatiana Pastorová

Bol som jednoznačne rozhodnutý spevniť svalstvo, na ktoré sa vo fitness centrách častokrát zabúda. Chcel som si konečne ponaťahovať skrátené svaly a šľachy.

Z hodín si odnášam hlavne pocit spokojnosti, že som pre seba a svoje telo niečo urobil. Takže pocity po každej hodine sú príjemné a pozitívne.

Oceňujem relaxáciu na konci. Páči sa mi Andrein individuálny prístup ku každému. Obľubujem cviky, pri ktorých sa cítim byť slabý a na ktorých môžem pracovať.

Marián Kováč

Žiadala sa mi zmena typu cvičenia, noví ľudia, vnútorný kľud a rovnováha. Po hodine odchádzam kľudná, spokojná a ponaťahovaná. Páči sa mi hudba, cviky aj meditácia.

Alžbetka Lukačková

„Tešila som sa na to, že sa mentálne uvoľním a fyzicky posuniem svoje hranice. Hodina dopadla presne podľa očakávaní, ale odišla som fyzicky zničená. Mala som pocit, že som zamakala, aj keď to tak nevyzeralo 😀


Najlepšie boli dychové cvičenia, opakovanie toho, na čo si máme dávať pozor, napr. uvoľniť tvár a to, že si chodila pomedzi nás a opravovala, čo bolo zle – to bolo najlepšie.

Radka Fedoroňková

„Myslela som na to, že potrebujem odbúrať stres, zlepšiť držanie tela a zredukovať bolesť chrbtice.
Z hodiny jogy si odnášam dobrý pocit, že som spravila niečo pre svoje telo a že som sa troska upokojila. Páči sa mi prijemne vedenie inštruktorky🙂

Alena Hriciková

„Pred začiatkom hodiny jogy som sa bála, či to budem zvládať a či si neurobím hanbu. Teraz sa cítim pružnejšie a prekrvenejšie. Prínosom je, že si strečujem stuhnuté miesta môjho tela.“

Martina Franko