Už dlho som premýšľala nad jogou a chcela ju vyskúšať, akosi som cítila, že toto hľadám. A na tieto Tvoje hodiny ma zavolala kamarátka. Chvíľu som jogu už skúšala a chýbala mi. Cítim sa skvelo, že pre seba niečo robím, cítim sa uvoľnenejšie, vyslovene sa teším na atmosféru hodín jogy. Joga je návyková 🙂

Cítim sa ohybnejšia, cítim, že mi pomaličky spevňujú inak dosť slabé ruky, nohy a celé telo. Páči sa mi ten pocit, že tam kde som, som správne. Páči sa mi prostredie Čajovne, hudba a relaxácia, ale aj makačka. Mám rada ten pocit, keď sa snažím najlepšie ako viem a cítim, že to robím dobre.

Tinka Zukalová

Na jogu ma motivovali prísť začínajúce známky starnutia 😛 Menej pohybu a aj zmenšujúci sa rozsah pohybu. Po joge sa cítim lepšie, taký viac roztiahnutý, flexibilný a uvolnenejší. Priam až odblokovaný a zrelaxovaný.

A robim niečo čo je aj príjemne, v super večernú hodinu a súu tam aj príjemní ľudia, páči sa mi, že je to fakt celkom naročné 😛

Lukáš Oravec

Jogu som vyskúšala pred pár rokmi na telesnej, ale keďže som nehľadala duchovno, tak ma nie že neoslovila, ale neprišla som k nej. O pár rokov neskôr som začala chodiť v rámci skľudnenia a relaxu, ale ešte stále som sa hľadala v posilke. No a dnes!? Uuuuplna pozitívna závislosť.

Získavam väčšiu koncentrovanosť, počúvam viac svoje telo, kedy sa na čo cítim, nielen na hodine jogy, ale aj mimo nej. Dokáže ma úplne vypnuť z ťažkého dňa a preniesť len do prítomného okamihu. Dáva mi všetko, čo potrebujem. Nielen fyzickú silu, ale najmä psychicku, lepšiu vyrovnanosť, upokojenie. Na joge sa mi páči včetko. Od super prístupu cvičiteľky, až po úžasný priestor v Čajovni.

Petra Kočišová

Jogu som sa rozhodla cvičiť kvôli môjmu sedavemu zamestnaniu. Nebolí ma chrbát, som uvoľnená a ohybnejšia. Páči sa mi, to že sa sústredím hlavne na seba a vypustím zlé myšlienky.
Lucia Bartoková

Chcela som zmenu, skúsiť niečo nové. Po hodinách jogy sa cítim pokojnejšia, šťastnejšia, uvoľnenejšia a začínam byť ohybnejšia. Vyhovuje mi tempo aj záťaž na telo, ale asi najviac, že chodíš pomedzi nás a opravuješ prípadne chyby, viac pomôžeš ísť hlbšie do pózy.
Marianna Misáková

„Prísť na jogu ma motivovala nadváha, sedavý životný štýl, stres v práci. 

Pomohla mi spevniť telo, zlepšiť ohybnosť, istý typ mindfulness, keď rozmýšľam, čo mám robiť, nemyslím na prácu alebo iné problémy. Páči sa mi roznôrodosť, samotný pohyb a to, že veci môžem aj nemusím robiť.“

Zuzka Durkacova

„3 tréningy plávania a 3 tréningy silového tréningu týždenne dá zabrať. Na moje stuhnuté svaly je joga ako stavaná. Spojená s formou uvoľnenia mysle mi to príde ako skvelý spôsob aktívnej regenerácie tela a vďaka tomu sa cítim spokojne a šťastne.

Joga mi pomohla k tomu, aby som sa cítil uvoľnene a s dobrým pocitom na duši, že som urobil niečo hodnotné pre moje telo.

Najradšej mám z hodiny pranajamu a ku koncu jogy meditáciu. Pranajamu ako príprava na náročné cvičenie a meditáciu ako oddýchnutie po náročnom cvičení.

Samozrejme samotné cvičenie je najsuper, i keď ma to bolí priznať, no kvôli tomu chodím cvičiť jogu, aby som sa poriadne zapotil a moje telo spelo k fyzickej prosperite  🙂

Peter Papp

„Jogu som v KE vyhľadávala už niekoľko rokov, nájsť ju tu v KE je zložité pretože väčšinou som sa stretla už s existujúcou komunitou, ktorá niekoľko rokov praktikuje jogu. Joga s Andreou je super, je pre začiatočníkov čo mi vyhovuje, ale aj pre tých čo sa tomu venujú dlhšie. Prečo som sa rozhodla využívať tieto hodiny, je zdravotný problém – migréna, bolesti chrbtice a šije, stuhnuté trapezy – odkedy jogujem, môj život sa naozaj zmenil k lepšiemu, bolesti ustúpili.

Odstránil sa zdravotný problém, hlavne migréna sa pomaličky vytráca, som ohybnejšia, nebolí ma tak chrbát a pri ostatných cvičeniach v Neonke som viac ohybná. Večer sa mi lepšie zaspáva, výsledok je po každej hodine lepší, dokonca som sa naučila nepočuť zvuky naokolo ako je rušivá hudba z vedľajšej hodiny, sústredím sa na seba svoje telo a naozaj sa to dá, na začiatku to bol problém, teraz ma nič nerozhádže /dúfam :)/.

Na hodine sa mi páči pozícia vrana 🙂 Udržať svoju váhu tela na dlaniach, kolená oprieť o tricepsy, toto som stále chcela vyskúšať a na joge som sa to naučila.“ 

Renáta Geniková

“Na hodine som sa príjemne natiahla, uvoľnila a meditáciou sústredila na seba. Páči sa mi odľahčená atmosféra.”
Katka Sovjakova

“Chcela som si nájsť konečne čas pre seba a zlepšiť kondičku. Po joge sa cítim flexibilnejšia, s upokojenou mysľou 🙂 Andrea ukazuje rôzne verzie nejakého cviku a nerobí nátlak 😉 Mne sa páči všetko 🙂 Fakt nemám čo vytknúť.”
Natali Vince

“Po hodine odchádzam zrelaxovaná, oddýchnutá a pozitívne naladená. Páči sa mi to celé, fantasticky je to koncipované. Veľmi sa mi páči záverečná relaxácia.” 
Frida Man

“Hodina jogy mi dala uvoľnenie a relax po celom dni. Páči sa mi precvičenie celého tela a záverečna meditácia.” 

Mária Ražnatovič

“Jógu cvičím každé ráno keď vstanem a rozhodol som sa chodiť na vedenú hodinu jógy aspoň raz týždenne, aby som sa zlepšil v tom, čo robím.

Po hodine mám pocit uvoľnenia od všetkého. Za najlepšie z hodiny považujem záverečný relax. Nemenil by som nič, je to pre mňa dokonalé.”

JUDr. Lukáš Bažik

Ukľudnená mysel, ego, matrix preč a pohoda. Páči sa mi poriadne rozcvičené telo, všetko.“
Tatiana Pastorová

Bol som jednoznačne rozhodnutý spevniť svalstvo, na ktoré sa vo fitness centrách častokrát zabúda. Chcel som si konečne ponaťahovať skrátené svaly a šľachy.

Z hodín si odnášam hlavne pocit spokojnosti, že som pre seba a svoje telo niečo urobil. Takže pocity po každej hodine sú príjemné a pozitívne.

Oceňujem relaxáciu na konci. Páči sa mi Andrein individuálny prístup ku každému. Obľubujem cviky, pri ktorých sa cítim byť slabý a na ktorých môžem pracovať.

Marián Kováč

Žiadala sa mi zmena typu cvičenia, noví ľudia, vnútorný kľud a rovnováha. Po hodine odchádzam kľudná, spokojná a ponaťahovaná. Páči sa mi hudba, cviky aj meditácia.
Alžbetka Lukačková

„Tešila som sa na to, že sa mentálne uvoľním a fyzicky posuniem svoje hranice. Hodina dopadla presne podľa očakávaní, ale odišla som fyzicky zničená. Mala som pocit, že som zamakala, aj keď to tak nevyzeralo 😀


Najlepšie boli dychové cvičenia, opakovanie toho, na čo si máme dávať pozor, napr. uvoľniť tvár a to, že si chodila pomedzi nás a opravovala, čo bolo zle – to bolo najlepšie.

Radka Fedoroňková

„Myslela som na to, že potrebujem odbúrať stres, zlepšiť držanie tela a zredukovať bolesť chrbtice.
Z hodiny jogy si odnášam dobrý pocit, že som spravila niečo pre svoje telo a že som sa troska upokojila. Páči sa mi prijemne vedenie inštruktorky🙂
Alena Hriciková

„Pred začiatkom hodiny jogy som sa bála, či to budem zvládať a či si neurobím hanbu. Teraz sa cítim pružnejšie a prekrvenejšie. Prínosom je, že si strečujem stuhnuté miesta môjho tela.“
Martina Franko